Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • pacal™: Csá! Nah, ezért raktam ki a linket a hazai blogra, hogy itten ne írjál semmit???? :P (2007.11.08. 13:10) Suzuki a mi autónk!
  • Utolsó 20
Üdvözlök mindenkit aki erretévedt! Vissza három, padló!!!!

Suzuki a mi autónk!

2007.10.22. 18:14 | Zono | 1 komment


Amint látjátok, ez egy Suzuki Swift, és az enyém. Mindemellett az az igazság, hogy
eddig ezt a kocsimat szeretem a legjobban igaz ez a legújabb is.
Pláne miután haverokkal lementünk Balatonra 2 azaz kettő darab Opel astra és az én kis Suzukim és majdcsakhogynem jobbnak bizonyult mint az Astrák.
Nem gyorsulás terén értem hanem egészen dinamikusan tudtam vele haladni a városban és kb fele annyit evett a kis kocsika mint a másik két híres és közkedvelt márka.
Még mielőtt azt mondjátok, Suzuki buzi vagyok, igazatok van szerintem a mai Magyarországon ez a márka a leg elfogadhatóbb mind árkategóriában, mind fogyasztásban és egészen jó vezetési élményt nyújt ezt tanúsíthatja összes ismerősöm és kedves barátaim is akik vezették, noha tudni kell hogyan kell vezetni egy ilyen kis szörnyet, de ha érzi az ember, a lámpánál bármit otthagy. És nem elhanyagolható tény, hogy ennek a márkának az alkatrészei töredékébe kerülnek bármelyik másik márkáénak. Ja ha most arra gondolsz (azért mert szar), lehet benne realitás de gondold végig milyen szar lehet, hogy a környezetemben az összes kocsit már legalább háromszor vitték szervízbe amíg az enyém csak a gumisnál tesz látogatásokat sehol máshol. (nameg a benzinkúton :)  )
A legnagyobb hibája eddig az volt, mivel nem kímélem egyáltalán, ezért elfogytak a fékeim és az első tárcsákat és betéteket cserélnem kellett. Na bumm. Szóval remélem hozzászóltok mert érdekelne más véleménye is az ügyben. Csááááá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vissza3.blog.hu/api/trackback/id/tr20203979

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pacal™ 2007.11.08. 13:10:01

Csá!
Nah, ezért raktam ki a linket a hazai blogra, hogy itten ne írjál semmit????
:P
süti beállítások módosítása